Today is not my day.

Nu säger jag som mams brukar säga, SUCK. Det är INTE min dag idag. Ingenting vill sig idag. Pizzadegen blev alldeles för kladdig så det gick knappt att få ut den till en pizza. Jag spillde tomatsåsen över hela bordet, & mig själv för den delen. & det är ett rent under att jag fortfarande har fingrarna kvar efter att ha skärt champinjoner. & efter allt besvär som jag fått utstå så smakade pizzan inte ens speciellt bra.
Malte har hållt på att driva mig från vettet med sina dummheter. Jag fick ta ifrån honom en penna idag igen som han tuggat sönder under trappen. Han ska ut & kissa 20 000 gånger & dessutom har jag ett möte i morgon som jag inte vill gå på..

Ja, det är en sån här dag när ingenting känns bra. Ni vet dom här dagarna när man bara känner sig helt slut i både kropp & själ..

Nu ska jag lägga mig under täcket med en choklad & kolla någon film..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,