Just a small town girl Livin’ in a lonely world..

Hey all. & happy st patricks day. Har precis ätit middag, så nu är jag alldeles proppmätt. Just nu ligger jag nerbäddad under täcket, det har blivit så himla kallt här uppe i norrland. Jag vaknade flera gånger i "natt" av att jag höll på att frysa baken av mig, till sist fick jag kliva upp & hämta morgonrocken. Jag som hade kopplat ur elementet & allt eftersom jag aldrig hade på det när det hade blivit så pass varmt. Trodde inte att kylan skulle komma tillbaka, men det gjorde den visst. Så i kväll lär jag nog få koppla i den igen..

I dag har det inte hänt mycket alls. Jag somnade inte förren någon gång efter klockan 6 i morse så jag sovde ända fram till klockan började närma sig 1. Orkade dock inte ta mig upp ur sängen förren någon gång vid halv 2 - 2. Mams fick ringa & gnälla igen, det börjar visst bli en vana. Nej, jag måste def. börja vända på dygnet igen. Det är för det första inte hälsosamt att vara vaken hela nätterna & dessutom så får inte mina doggsar gå ut förren jag stiger upp & tar ut dom. Men det som är bra med killarna är ju att dom sover ända fram tills alla andra stiger upp. Så dom känner egentligen inget behov av att gå ut innan dess.

I dag öppnade dom den nya ica butiken här i kiruna, ica kvantum. & gissa vem som var där?! Jo, praktiskt taget hela stan. Det är kirunabor i ett nötskal. Nu ska ju jag inte säga någonting, jag & mams var också där. Vi träffade till & med på lillebror & hans polare. Inte nu för att jag vet vad dom hade där att göra. Jag måste säga att ica är mycket mycket bättre organiserat än coop. & dessutom har dom billigare varor. Coop får minsann passa sig. Annars lär dom förlora alla sina kunder. När vi hade plockat vagnen full med varor kom mams på att hon inte hade några pengar förren i morgon, pinsamt värre. Men hon hade i alla fall med sig sitt icakort så vi kom ut därifrån.

Nu ska jag åka iväg en sväng. Vi ska hämta upp lillebror från träningen & innan dess ska vi nog möjligen gå & hämta hem en stor påse med lösgodis från statoil.. Sen blir det att ta ut hundarna. Resten av kvällen är än så länge oplanerad men jag känner mig ganska så inspirerad, så jag tror faktiskt att jag ska ägna ett par timmar till att skriva..

Ciao.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,