Did you know?

Jag har ingen inspiration till att skriva just nu, vilket ni antagligen har märkt, så det får bli en Spiderchick - saker ni kanske inte visste om mig;

Ett; Jag tycker att Ed Westwick (aka Chuck Bass i Gossip Girl) är världens snyggaste man.

Två; Jag har haft en kändiscrush i alla i McFLY förrutom Harry Judd. Inte för att jag inte tycker att han är snygg, cause he oh so is, utan för att man liksom glömmer bort honom där han sitter tyst vid trummorna..

Tre; Jag tänker på Engelska istället för på Svenska, vilket i era öron kanske låter en aningen skumt, men jag har alltid trott att jag skulle ha blivit född som Engelska istället.

Fyra; Jag älskar gamla filmer, helst dom svartvita. Några av mina favoriter är Borta med vinden, Mary Poppins, The diary of Anne frank (den från 1959) & Trollkarlen från oz.


Fem; Jag har druckit exakt en gång i hela mitt liv & då klarade jag endast av att få i mig 1 halvt av ett halvt glas cider. & det var det vidrigaste jag någonsin smakat. Jag får fortfarande kväljningar när jag tänker på det.

Sex; Jag har bara varit utomlands en enda gång i mitt liv & det var förra året när jag åkte till London med mams.

Sju; Jag har skrivit en lista över saker som jag måste göra innan jag dör. Jag har inte lyckats göra mycket av dom men jag har i alla fall kunnat stryka över nummer 1.

Åtta; Min naturliga hårfärg är blondt, även om jag nu inte har varit blond sen jag var 12 år.

Nio; Jag är 1,63 m lång, vilket gör att jag är kortare än min 14 åriga lillebror.

Tio; Jag avskyt praktiskt taget alla som jag någonsin gått i samma klass som, även om dom aldrig gjort mig någonting..


Elva; Jag tycker av någon anledning inte att blonda killar är attraktiva. Med vissa undantag naturligtvis.

Tolv; Varenda natt precis innan jag somnar ser jag katten gustav framför mig vilket gör att jag rycker till & blir klarvaken igen.


tess

Ja jag brukar googla och kika runt bland bloggar och webbutiker... så ser man vad andra har gjort... så får man lite tips å ideer...



Så sätt dig ner å klura lite för de e så skoj.



//Tess

Tessie

Inte min katt va? :o

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,