Im your biggest fan I'll follow you until you love me papa-paparazzi,

God morgon alla. Vad är klockan nu egentligen? Vart lite förvirrad när jag vaknade i morse & min mobilklocka stod på 11.30 medans klockan på datorn stod på 12.30.


I går åkte mams & jag till David & Jenny för att hälsa på bäbisen. Tove heter hon nu fick vi veta. & gud så fin hon är. Men så miniliten. Såklart. Mysigt med en liten bäbis till i släkten i alla fall. Någon man kan skämma bort & sen lämna tillbaka när dom börjar skirka.

I dag har jag inga planer alls. Mest troligt kommer jag att spendera dagen i sängen framför tvn. Antagligen kommer jag att kolla klart New moon som jag började se igårkväll. Men tyvärr var jag alldeles för trött för att se klart den så det vara bara att pausa & krypa ner under täcket.
Skulle behöva laga mat idag också. Orkade inte med det heller igår. Så det blev bara en macka & en sked potatissallad till middag. Eller rättare sagt, det var det enda jag åt igår.

Men först & främst; plocka disk. Något som jag har försökt undvika ända sedan i går förmiddag. Kanske börjar bli dags att ta den nu. Så går det när man sålt sin själ till djävulen.. ehm.. mamma, menar jag.

Nu är alla kommentarer svarade på i alla fall vilket känns skönt. Tack för alla fina kommentarer, det värmer i hjärtat.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,