Want your bad romance.

God kväll på er.

Jag mår inte bra idag. Alls. Har fortfarande sån migrän, & dessutom känner jag mig en aningen yr. Ligger & väntar på att det ska bli dags för skruttarna att gå ut på deras kvällspromenad. Det börjar väl bli dags snart, dom brukar oftast gå ut någon gång vid niotiden. Sen ska jag nog mest troligt krypa ner under täcket med, förhoppningsvis, lite äppelpaj & tycka synd om mig själv. & möjligen se någon film. Enda problemet är att jag inte vet vad jag vill se. Har alldeles för många osedda filmer som bara väntar på att jag ska se dom. Så jag har lite svårt att bestämma mig för vilken film den får bli. I - landsproblem.

Det blev ett kort inlägg idag, men som sagt var så mår jag inte speciellt bra just nu. God natt.


Anonym

läs informationen innan ni kommenterar!


2010-03-28
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,