was I too close for comfort..

Puhh. Jag har suttit i lite över en timme nu & svarat på alla era kommentarer. Det värmer i hjärtat när ni har så fina saker att säga. Men nu är dom alla i vilket fall som helst svarade på, så nu tänkte jag försöka mig på ett litet litet inlägg.

Somnade inte förren någon gång efter 6 i morse. Låg vaken & kollade gamla serier på youtube. Okej, gamla är väl kanske att överdriva, dom är ju faktiskt inte så gamla. Läste på amadas [klickklick] blogg att hon också gillade serien Young americans när den gick på tv någon gång under sommaren 2000. Jag var bara 8 - 9 år, men jag minns den så väl. Jag älskade den serien, såg vartenda avsnitt. Jag har vart ute efter den rätt så länge faktiskt, men den går inte att få tag på någonstans.. Men jag blev så himla sugen att se den igen så youtube fick bli min räddning minsann. & visst är den lika bra som jag minns.


Vaknade någon gång efter klockan 1 i morse. Om man nu får kalla det morgon? Nu ligger jag & smalte & myser under varsitt täcke. Väntar på att jag & mams ska åka i väg på coop. Dom har ju nämligen bokrea där. Så jag tänkte väl kolla om jag hittar något roligt. Inte nu för att jag har pengar, men..

Hade tänkt försöka ta itu med ett par bok/ film - recensioner senare under dagen. Men jag lovar ingenting. Vi får helt enkelt se hur det blir..

Ni får ha en fin dag. I sure will.


Tessie

Hahaha är vi lika or what? xD

JAg somnade strax efter 6 imorse ;D

Dock så vaknade jag inte förrän 17:00, men ändå :)

Anonym

Skitcool header du HAR!!! :O:love:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,