When i find myself in times of trouble, mother Mary comes to me.

God kväll alla. Jag har inte mått bra alls idag. För det första så har jag haft sån migrän. & dessutom har min näsa runnit praktiskt taget hela dagen. Säg inte att jag håller på att bli sjuk igen.

Vaknade tidigt i morse, redan någon gång efter 10. Eller egentligen vaknade jag redan någon gång efter 7, & var vaken till halv 10 - 10. Låg kvar i sängen till 11 någonting sen var det bara att stiga upp & ta ut doggsarna på deras morgonpromenad. I dag var det inte alls lika varmt & soligt som det vart den senaste veckan. Men halt var det dock. Jag hatar, eller hatar kanske är ett starkt ord, ogillar är nog ett bättre ordval, den här tiden på året. Varenda gång det börjar bli lite varmare & soligare så ska det alltid börja blåsa & bli glashalt. & dessutom är Kiruna inte alls lika vackert som det brukar vara. Snön är alldeles grå & trist.

Har inte gjort mycket alls idag. Större delen av dagen har jag spenderat framför datorn. Har installerat lite program & rensat bort lite grejer. Det börjar bli VÄLDIGT fullt på disken nu, så det började väl bli dags skulle jag gissa. Men det är så himla svårt att veta vad man ska kasta bort & vad man ska behålla. Helst skulle jag ju inte vilja kasta bort någonting alls.

I morgon ska jag försöka, om jag är frisk det vill säga, dra med mig mams till morbror & kika på bäbisen. Har ju bara hunnit se henne snabbt på ica i går.

Nu blir det att först & främst läsa lite favoritbloggar & sen kika någon film. Efter det blir det sängen. Kommentarer svaras på i morgon, säger det bara så att ni inte tror att jag dissar er helt.

God natt.


- Linn with a smile =)

Sjukt fin och intressant blogg! :D

Mariélle

Ny design IGEN :-) Jag kan inte säga annat än fint!!!



Hm, jag har faktiskt funderat på att läsa dem på engelska så jag måste nog ta och göra det :-) Hoppas du har en toppenhelg! Kramkram!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,