Dear diary.

Hello beautiful,
Jag vet jag vet jag vet! Länge sen jag har skrivit, men jag har faktiskt en bra orsak; jag har inte mått speciellt bra nu dom här sista dagarna / veckorna. Är fortfarande förkyld men det positiva är att jag känner mig en aningen bättre nu. Så förhoppningsvis så håller jag på att bli frisk. & förhoppningsvis så blir jag det innan det är pollenallergisäsong. Blah.

I dag har jag inte gjort mycket alls, det har varit precis som vanligt med andra ord. Har mest legat nerbäddad under täcket & kikat säsong 3 av Charmed.

Nu ska jag först gå & borsta tänderna sedan krypa ner under täcket.




Tessie

Visste du att an kan köpa spirit bound nu???? :O


2010-05-13
Karin

Sv: Okej, :D Quinn & Puck borde seriöst få mer repliker & mer tid rutan.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,