Hur funkar det där?

Okej. Det här är lite småläskigt. Man tänker på en person samtidigt som man svarar på några frågor, sen säger anden vem man tänker på.. & enligt anden tänkte jag på Tom Fletcher, vilket jag faktiskt gjorde.



Vem tänkte du på, & fick anden rätt?




evelina

Jaa, de där e läskigt ;s provade göra det där och tänkte på Josh Holloway, och vem tror du han trodde ja tänkte på : o jo, Josh Holloway ; S XD

Carro

Gud va sjukt. Jag tänkte på Dave Grohl och anden fick rätt. Galet!


2010-05-04
Mariam

OMG Jag satt och tänkte på Dougie och gissa vad? Det blev DOUGIE! Hur läskigt är inte det på en skala?!

Mariam

Den hade rätt ang Ariel och James Bourne! Hur kan han känna till James Bourne?! Läskigt!


2010-05-04
Mariam

Jag blir galen. Han har rätt om alla. T om En Prinsessans dagbok karaktären Mia! xD


2010-05-04
Karin

Den är faktiskt ganska läskig. den gissar alltid rätt.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,