Jag tror vi missbrukar anden.

Haha, den där anden är verkligen lustig. Han får rätt på pratiskt taget varenda person/ karaktär jag & mams tänker på. Vi har testat Damon Salvatore, Idina Menzel, Jason Stackhouse, Laila Bagge, Björne från björnes magasin, Börje Salming, Anne Frank, Fedrik Reinfeldt & Kicki Danielsson.

Klicka här & se om han vet vem du tänker på.


» p i n k n a t i o n . s e

Sv; Ja han är duktig han :D Haha va sjukt. Jag hade också tänkt gissa på Idina och Björne :D Kikki har jag redan frågat om. ;p


2010-05-04 | http://pinknation.se

Anna

Han fick iaf fel på Fred Durst, Miss Li och Ola Rapace. Och när han gissat fel vill han ju att man ger info om den man gissat på, så då har han ju den infon till nästa som gissar på den personen/karaktären.

Jag lämnade ingen info åt honom:P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,