Remember me this way.

Well hell! Jag ser ut som en dränkt katt! & jag känner mig som en dränkt katt också för den delen. The good part är att snön försvann igen lika fort som den dök upp, & the bad part.. Ja det är väl ganska uppenbart?! Jag gillar visserligen regn, bara jag slipper ha det på mig.

Nu sitter jag nerbäddad under täcket & nyser samtidigt som jag tröstar mig med en chokladbisvki & lite underbar musik. Dagen kanske är räddad i alla fall?

Ni får ha en fin dag.

För övrigt så har jag Remember me this way, från Casper the friendly ghost, på hjärnan.

Every now and then
We find a special friend
Who never lets us down


Who understands it all
Reaches out each time you fall
You're the best friend that I've found


I know you can't stay
A part of you will never ever go away
Your heart will stay


I'll make a wish for you
And hope it will come true
That life would just be kind
To such a gentle mind
If you lose your way
Think back on yesterday
Remember me this way
Remember me this way


I don't need eyes to see
The love you bring to me
No matter where I go


And I know that you'll be there
Forever more a part of me, you're everywhere
I'll always care


I'll make a wish for you
And hope it will come true
That life would just be kind
To such a gentle mind
If you lose your way
Think back on yesterday
Remember me this way
Remember me this way


And I'll be right behind your shoulder watching you
I'll be standing by your side and all you do
And I won't ever leave
As long as you believe
You just believe


I'll make a wish for you
And hope it will come true
That life would just be kind
To such a gentle mind
If you lose your way
Think back on yesterday
Remember me this way
Remember me this way




Sannas Fotografi

Haha okej :) Ja det var en himla tur att snön försvann igen!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,