The last episodes;

Kolla på egen risk;


Markera spoiler texten för att läsa mina tankar om avsnittet.
Om man tänker tillbaka på dom föregående säsongsfinalerna av Supernatural så var jag inte så övertygad om att jag ville se denna innan det åtminstone har kommit ut ett nytt avsnitt till. Men så svag som jag är så kunde jag inte låta bli.
& OH MY säger jag bara, det här var ett bra avsnitt.
Först & främst, vem är egentligen Chuck? Är han enbart den profet han verkar vara eller är han någon med mycket större krafter, tex Gud? Vem hämtade tillbaka Castiel? Vad hände där nere i buren när både Lucifer & Michael blev instängda tillsammans? Slogs dom & i så fall, vem vann? Vem drog upp Sam ur helvetet igen? Är det ens Sam eller är det Lucifer som har lyckas fly igen? Vad kommer Dean att göra när han inser att hans förlorade broder är tillbaka från helvetet igen?



Markera spoiler texten för att läsa mina tankar om avsnittet.
Två ord; OH GOSH! Det här måste vara det bästa avsnittet på hela säsongen.
Katherine is back! Kommer hon att stanna länge nog för att ställa till med problem? Eller kanske ska jag säga ännu mer problem. Varför är hon egentligen tillbaka? Bryr hon sig fortfarande om Damon & Stefan eller har hon onda avsikter? Kommer hon att låta Elena veta att hon är tillbaka, eller kommer hon att fortsätta leka med henne? & varför tog hon livet av uncle John? Jag trodde dom var på samma sida.
Insåg Damon att det var Katherine han kyssde eller trodde han att det var Elena? Kommer han att byta tillbaka till den onda sidan i så fall eller bryr han sig verkligen om Stefan & Elena nog mycket? Kommer kyssen att ställa till problem mellan Stefan & Elena? Kommer Damon ens att berätta för någon vad som hände?
Tyler är def. inte mänsklig, men vad är han egentligen? & kommer stackars Caroline att klara sig. Jag har en känsla av att Matt inte skulle klara av ännu en förlust.
& lillebror Jeremy hade för avsikt att förvandlas till en vampyr. Kommer någon att hitta honom i tid för att hinna rädda honom eller kommer han att förvandlas? Var det enbart för att kunna stänga av känslorna helt efter att ha förlorat alldeles för många personer han bryr sig om eller var det något annat också som fick honom att ta ett sånt drastiskt beslut? Hämnd kanske?
& Anna, hur kunde uncle John ta livet av henne trots att han visste hur mycket hon betydde för Jeremy? Om man tänker tillbaka till tidigare avsnitt så bryr han sig uppenbarligen om Jeremy.
& Bonnie är ingen liten oskyldig skolflicka längre. Hon har uppenbarligen starka krafter, men kommer hon att fortsätta att använda dom till gott eller har allt hon varit med om satt sina spår? Kommer hon att fortsätta att slåss för den goda sidan eller byta till den onda sidan?
& Elena, kommer hon att förlåta Bonnie på riktigt för att hon ljög, trots att hon hjälpte till att rädda både Stefan & Damon från elden? & hur är det egentligen med henne & Stefan? Älskar hon honom så mycket som hon säger? Eller känner hon något mer än vänskap för Damon?
Jag har en känsla av att säsong 2 kommer att bli allt annat än tråkig!



Nicole

Vet du när säsong 2 börjar?

För jag orkar knappt vänta!



Och btw, har du sett hela avsnitt 15?

För hockey Vm har ju den tiden på torsdagar så jag har iaf missat avsnitt 15 och avsnitt 16 kommer jag också missa.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,