I'm only following the devil's advice.

Hey y´all. Först & främst; tryck F5 innan ni fortsätter läsa. Bättre så? Den nya layouten är äntligen klar & på plats, eller ja, den har varit klar & på plats i ett par dagar nu. Tack så mycket för alla era söta kommentarer, blir jätteglad att ni tycker om den. Era fina ord betyder mer än ni förstår.
Den här gången blev den lite annorlunda än dom föregående layouterna, men jag är nöjd. Mer än nöjd faktiskt. Jag älskar den. Tina, Linn & Tsukii har inspirerat mig, så otroligt talangfulla tjejer!

Idag känns det som att jag har varit igång hela dagen. Vaknade någon gång vid 11 tiden. Mams & jag skulle åka upp till paps lägenhet & vänta på att dom från secondhandbutiken skulle komma & hämta alla dom möblerna som vi inte skulle ha kvar. Stackrarna, dom fick släpa som galningar. Men nu var det gjort i vilket fall som helst, sen är det bara städningen kvar. Men förhoppningsvis så slipper jag hjälpa till med det..
När dom var klar åkte vi vidare & gick först förbi Kinarestaurangen & åt lite lunch. Jag hade minsann tur idag, det var BÅDE vegetariska vårrullar & stekta nudlar med grönsaker. Lyxigt värre. Måste erkänna att jag föredrar Thaimat dock, smakar mer.
Vi gick förbi den där underbara butiken som jag berättade om för nån vecka sen, den där jag köpte mina rökelser & grubbelgubbar. Jag & mams har sprungit dit flera gånger på jakt efter nya gubbar, men dom har varit slut varenda gång. Men nu hade dom äntligen fått in nya. Jag köpte en påse gubbar åt min kära mormor på mors-mors dag. Som visserligen inte är ännu, men jag tror hon behövde dom just nu. Sen hittade jag även ett finfint halsband som jag har kollat på ända sedan första gången vi var där, som jag köpte till mig själv i en tidig födelsedagspresent.
Jag fyller ju år nästa vecka på torsdag, men eftersom Chricka fyller år på lördag måndag tror jag det är så ska vi tydligen fira ihop. Så det blir alltså 19/ 60 årskalas hos mormor (antar jag?) på söndag nästa vecka. Snajjsigt värre. Ni är alla bjudna så länge ni tar med er presenter. Anyway så sprang vi snabbt förbi Café oscar för att kika lite priser på smörgåstårtor & vanliga tårtor innan vi tog med oss lite bakelser & åkte vidare till mormor. Jag vet jag vet, vi är grisar, men vi hade ju redan syndat med kinamat så varför inte synda ordentligt när vi ändå håller på!

När vi kom hem sen hade jag sån vidrig migrän att jag var tvungen att trycka i mig ett x antal migräntabletter för att sen gå & lägga mig. & där har jag legat större delen av kvällen.

Nu ligger jag & lyssar på otroligt talangfulla Katie Melua. Ska alldeles strax när jag orkar stiga upp för att släcka lampan & slå av tvn & sen blir det bed.

För övrigt så tycker jag synd om mig själv för att jag har pollenallergi. Jag kan knappt gå utanför dörren utan att mina ögon kliar & jag nyser som en idiot.

svarar på era kommentarer i morgon.

ciaoo & au revoir.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,