You where almost sixteen when I came into the world..

Good evening all. Har nästan precis vaknat. Var tvungen att vila huvudet nu en stund underkvällen eftersom jag hade sån migrän, & den vart endast värre av allergitabletterna jag var tvungen att knapra i mig i morse. Seriöst, jag vet inte hur jag kommer att klara av den här sommaren. Sommaren har bara börjat & ända känner jag mig sjukare än nånsin.

Som ni kanske kan lista ut så har jag inte gjort mycket alls idag. Vaknade någon gång vid 12 tiden i morse. Efter en dusch & en morgonpromenad med doggsarna gick jag upp & vilade huvudet fram tills det var dags att åka & handla mat.

För övrigt så fick jag min bok idag, Burned den senaste delen i House of night serien. & dessutom köpte jag en söt rosa stekpanna.

Nu ska jag kika en film eller två sen blir det nog att läsa lite & efter det bed.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,