Don't you dare come back and try to make things right

Gulp säger jag bara!


Jag hade helt glömt bort att dom skulle dra 3000 spänn till mina sparkonton i dag så jag fick en shock när jag kollade kontot i mobilen i bilen på väg upp på stan tidigare idag & märkte att jag endast hade 1100 spänn kvar. & det var INNAN jag var på apoteket för att hämta ut mina migräntabletter. & det gick på 187 spänn! Men migräntabletterna kan jag ju inte strunta i att köpa direkt så det var en smäll jag fick ta. Det som var bra är att det är 18 stycken i varje paket så dom räcker ju ganska länge eftersom dom är så starka att man bara får ta en tablett vid varje migränattack.
Hade dessutom tänkt köpa lite papper till resten av mina julkort samt kika på någon julklapp åt lillebror & paps, men det får vänta till nästa månad i stället! And thats that!


Det är inte roligt att sköta sin ekonomi när man är arbetslös & endast har typ.. 5000 kronor i månaden från försäkringskassan. Speciellt inte om man är lite av en shopaholic som jag råkar vara..

Nu ska jag gråta en skvätt & sen fixa i hop mitt nostalgiinlägg med serier & filmer som jag älskade när jag var liten. Stay tuned.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,