Tell me are you feeling strong, strong enough to love someone?

Listening; Mcfly feat. Taio Cruz / Shine a light.


Okej. Jag är totalt kär i Mcfly´s nyaste låt som dom gör tillsammans med Taio Cruz. Shine a light heter den & ni kan lyssna på låten här. Själv har jag haft igång den större delen av kvällen!


Jag har både bad and good news att dela med mig av.

Lets take the good ones first shall we?

November kommer allt närmare vilket betyder nytt album från Mcfly.
Jag har äntligen fått svar från försäkringskassan om hur det blir med mina pengar.
Jag har ställt mig i kö till en Iphone 4.
Jag har anmält intresse på två stycken lägenheter uppe på stan.

And the bad ones.

Min stackars älskade Bert Ernst (min laptop) fick virus i går. Jag fick panik, stängde ner datorn, startade upp den & låtsades som ingenting - i 5 minuter. Sen skrev jag & gnällde på mams som i sin tur gnällde på paps. Tog ner Bert Ernst, väntade i över en timma medans paps gick igenom allt på datorn samt installerade antivirusskydd som i sin tur raderade program från datorn som nu inte går att få tillbaka. Tur att det inte var något dödsviktigt program i alla fall...




Frida l fplanting

Åh, ännu en ny låt med mcfly! Love it :D Det är tur att du uppdaterar med mcfly news, själv är jag så dålig på att kolla det. Men jag trodde inte deras skiva skulle komma försen till jul? Fast det är ju bara bra om den kommer tidigare :P



Och jag är inte lite avundsjuk på att du ska köpa en iphone, inte alls. ^^ haha... Jo, det är jag ;D Kram på dig!



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,