´

Politik är urtrist. Tro inte att jag tycker något annat. Det måste utan tvivel vara ett av dom tristaste ämnen man kan skriva om, MEN jag har fortfarande ett par saker att säga inom ämnet. Så därför får ni hoppa över det här inlägget om ni varken orkar eller har lust att läsa det utan att jag använder det emot er vid ett senare tillfälle.

Det är ju, som ingen av er har kunnat missa, bara ett par dagar kvar till valet nu & jag har fortfarande inte lyckats bestämma mig hur jag ska rösta. Jag känner mig så himla osäker. Jag trodde att jag hade bestämmt mig, men jag är inte alls lika säker längre.

Ska jag rösta taktiskt som många faktiskt kommer att göra i år & rösta på dom jag borde rösta på? Eller ska jag rösta som jag först hade planerat & rösta på dom jag vill rösta på.

Egentligen spelar det väl ingen roll hur jag än röstar, för vi alla vet väl att det inte kommer att bli något byte av regeringen efter valet. Dom blåa KOMMER att vinna, vilket sätter Moderaterna vid makten ännu en gång.

Jag är inte helt hundra på hur jag känner angående det längre. Jag är ju som sagt var inte direkt insatt i politik så jag har bara lyssnat på vad andra har sagt. Jag har dock läst på lite om deras politik & dom har en del intressanta punkter, vissa saker av det dom säger är logiskt & jag håller med dom. Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte gör det. Men som sagt var kan vi ju inte ignorera det dom har ställt till med under dom senaste 4 åren när dom har suttit vid makten så nej - jag kommer inte att rösta blått! DET är jag helt säker på..




Frida l fplanting

SV: Tack så mycket :D



Ja, jo Supernatural har blivit spännande, det kan jag endå hålla med om ^^ Men äh, den äger hur som helst! haha ;D



Har du sett serien Dark Angel? :P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,