The S(erie) list

Snodde listan av söta Karin.

Först och främst: Välj dina fem stycken av dom tvserierna som du följer at the moment. (Egentligen ska man välja sina fem favoritserier, men... Det går ju bara inte! Har alldeles för många favoriter! Så.. Dock fínns det typ en.. eller FYRA serier på min följer-at-the-moment-lista som faktiskt ligger på min favoritlista, bland annat Glee & Supernatural. & Vampire diaries & V!)

Ett /
Glee
Två / Supernatural
Tre / Vampire diaries
Fyra / V
Fem / True blood 

Vem är din favorit karaktär i nummer två? / Supernatural
Dean Winchester! Såklart! Jag  Ä L S K A R  Dean. Han är en helskön snubbe helt enkelt.

Vem gillar du minst i nummer ett? / Glee
Miss Holly Holiday! Seriöst, finns det någon jobbigare människa?! & dessutom är jag inte speciellt överförtjust i Gweneth Paltrow heller så därför stör jag mig ännu mer på Holly eftersom det är just Gweneth som spelar henne.

Ditt favoritavsnitt från nummer fyra? / V
Det allra första avsnittet utan tvekan.

Vilken är din favorit säsong av nummer fem? / True blood
Med tanke på att jag praktiskt taget inte kommer ihåg vad varken säsong två eller tre handlade om jag svarar jag nog säsong ett på den här frågan.

Favorit par i nummer tre? / Vampire diaries
Det står lika mellan Bonnie / Jeremy & Caroline / Tyler. Ja, jag är medveten om att Caroline & Tyler tekniskt sett aldrig var ett PAR. Men they should have been. & Bonnie & Jeremy är bara alldeles för bedårande.

Ett par som du inte klarar av i nummer två? / Supernatural
Det finns inte så många par att välja mellan när det kommer till Supernatural. Jag kan faktiskt inte komma på ett enda ett at the moment.

Hur länge har du kollat på nummer ett? / Glee 
Jag började följa Glee när det hade gått ett par avsnitt in på första säsongen. Så sen 2009?

Hur blev du intresserad av nummer tre? / Vampire diaries
Ian Somerhalder. Behöver jag skriva något mer än det? Personligen tycker jag att det säger allt.

Favorit skådespelare i nummer fyra? / V
V har faktiskt ett gäng himla bra skådespelare. Elizabeth Mitchell som spelar Erica, Joel Gretsch som spelar Jack, Scott Wolf som spelar Chad & Charles Mesure som spelar Hobbes. Jag kan inte säga att jag direkt har någon favorit bland alla skådespelare från serien.. OM vi inte går efter utseendet.. Då svarar jag Charles Mesure.

Vilken serie gillar du mest mellan ett, två eller fem? / Glee, Supernatural & True blood
Glee. Glee, utan tvekan. Om jag ska vara ärlig så är jag en riktig liten Glee tönt. Kan alla avsnitten utantill, har alla låtarna & mina favoritbokmärken på datorn är ÖVERSVÄMMADE av Glee hemsidor. Det är till & med så illa att jag inte kan somna på kvällarna om jag inte får min dagliga dos Glee i form av soundtracken...

Vilken serie har du sett mest avsnitt ifrån mellan ett och tre? / Glee & Vampire diaries
Tror det är ganska jämt mellan serierna faktiskt. Men om jag ska vara riktigt riktigt petig så har jag sett ett halvt avsnitt mer av Vampire diaries... Men det är bara om jag ska vara riktigt petig. Om man räknar bort det där halva avsnittet så har jag faktiskt sett EXAKT lika många Glee avsnitt som Vampire diaries avsnitt..

Om du kunde bli en av människorna från nummer fyra vem skulle de vara? / V
Erica Evans. Vilken awesome kvinna! Modig, stark.. Okej, jag ska inte ljuga.. Enda anledningen att jag skulle välja att bli Erica är för att hon fick ihop det med Hobbes. & jag råkar nämnligen ha en liiten crush on Hobbes. Oh du sexiga karl!

Skulle tre och fyra fungera att slås ihop? / Vampire diaries & V
Tja aa. Varför inte. Om Erika, Hobbs, Chad & resten av gänget i V skulle haft Damon & Stefan på sin sida skulle dom nog haft större chans att vinna i kriget mot dom not so trevliga utomjordingarna.. HEY, vilken bra ide. Jag tror faktiskt att jag ska föreslå det får ABC!

Sätt ihop två karaktärer i nummer ett som skulle kunna bli ett helt okej par. / Glee
Har inte alla varit med alla redan? Åtminstone en gång i alla fall? Anyhow, jag svarar Santana & Brittany. Dom skulle bli ett AWESOME par. & förhoppningsvis så blir dom det också...

Har nummer fem inspirerat dig? / True blood
Jag kan inte säga att den har det.

Vilken serie mellan tre och fem har det bästa castet? / Vampire diaries & True blood
Two words: Ian. Somerhalder. Vampire diaries vinner stort med tanke på att Ian har huvudrollen där. Sen har vi Matthew Davis (eeeek!), Candice Accola, Paul Wesley & sist men inte minst Nina Dobrev.  

Vilken serie mellan två & fyra har den bästa intro musiken? /Supernatural & V
Med tanke på att ingen av serierna har någon direkt intro musik så undviker jag att svara på denna frågan..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,