Jag hade världens skummaste dröm i natt! O...

Jag hade världens skummaste dröm i natt! Okej, det där var kanske att överdriva en aningen, men den var faktiskt skum. I stora drag så drömde jag att Ulla, min gamla lärare och min favoritgranne när jag bodde kvar i huset överraskade hela stan genom att bygga en ENORM studsmatta. Och när hon visade oss alla vad det var hon hade planerat i flera månader utbrast vi alla; Precis vad vi alltid har önskat oss! Sen överraskade hon oss med att ha bokat AiluCrash för att spela på invigningen av studsmattan. Och sen bröt sig jag och några andra in i rummet dom bodde i och snodde några av deras saker. Ailucrash har rört i dom här, utbrast vi. Sen vaknade jag.. Att jag drömmer om AiluCrash kan jag förstå, det är det enda jag lyssnar på these days och det är faktiskt bara ett par dagar sen jag såg dom i Jag saknar dig. Men vars kom Ulla ifrån? Jag har inte sett henne på flera månader. Och studsmattan då?




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,