He-who-must-not-be-named

OH THE HORROR! Här satt jag, helt fridfullt I might add, & läste en liten söt fanfic som jag råkade hitta för ett par månader sen, när jag fick se den här kapitelbilden;



Dom har gjort det! Dom har faktiskt gjort det! Dom har använt He-who-must-not-be-named.. Som Albus Potter! Jag vet fasiken inte om jag klarar av att läsa klart denna fanficen.. Varje gång jag försöker återgå till läsandet ser jag den här bilden för min inre syn & då kan jag inte koncentrera mig längre. Istället sitter jag & muttrar små fula ord om He-who-must-not-be-named. "Äckel... Gris... Fula fan..." Ja ni fattar!


Tessie

Jag har blivit skadad av narnia 3D, need your help :*S

Börjar nästan ACCEPTERA att han kan vara den blivande Dimitri, HJÄLP!!

Buhuhuhuhu, om inte du hjälper mig snart, kommer jag vara skadad för livet T_T

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,