I just wanna be myself and I want you to love me for who I am.

Darn, vad det är skönt att ha internet igen! Dock är det inte mitt vanliga internet, nej, det har inte kommit tillbaka ännu. Jag fick minsann gå till Telia & hämta mig ett mobilt bredband med refill. Ett sånt som man kan fylla på med surf för 1 dag, 1 vecka eller 1 månad. Just nu har jag bara 1 dag eftersom det inte går att registrera det hos telia.com så jag kan inte komma åt dom där 7 dagarna som man skulle få om man registrerar sig. Trevligt.
Har jag inte fått tillbaka mitt internet till i morgon så kommer jag dock att fylla på med 1 veckas surf.. Jag har kännt mig totalt handikappad ända sen mitt internet dog, & jag har blivit totalt isolerad känns det som. Godawful!


Anyhow, jag har varit sjuk praktiskt taget lika många dagar som mitt internet har varit borta. Nästan. & det verkar inte bli speciellt mycket bättre heller. Jag kände mig helt DÖD tidigare idag när vi var på stan en sväng. Seriöst, jag var helt andfådd, röd i fejjan & orkade knappt stå på bena... Fortsätter det så här så måste jag nog boka en akuttid hos läkaren. Måste iofs boka en tid hos min läkare ändå eftersom jag inte har kvar något recept på mina migräntabletter & det blir inte speciellt roligt att försöka klara sig utan dom under hela sommaren.

Nu ska jag sluta att tråka er & kika den nya Disneyfilmen, Trassel, som jag ännu inte har sett. Den släpptes idag & jag kunde inte låta bli att inhandla den..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,