Rude!

Hello sunshine. Jag är surprised att se att det fortfarande är så många som kikar in på bloggen varje dag trots att jag är så himla dålig på att uppdatera. Jag fattar inte vars min inspiration till bloggandet har tagit vägen.

Uscha vilket väder det är! Storm, storm, storm!  Jag höll på att förlora hatten i morse när jag tog ut min Smalteser. Igen! & dessutom är det halt som tusan ute. Jag klarar av kylan, stormen och allt sånt, men halkan. BIG NO! Det är det värsta som finns. Det känns som att man inte har någon kontroll alls. Jag får panik bara jag tänker på det.

Anyhow, jag har kommit igång med mitt läsande igen. Äntligen. Jag har inte läst en enda bok på jag vet inte hur många månader känns det som. Så det höll på att gå åt skogen med min 100 böcker att läsa under 2011 - utmaning. Men som sagt var så har jag kommit igång igen, så vi får väl se hur det går med det... Ni kan se vilka böcker jag har läst samt vad jag tyckte om dom på min Goodreadssida. Klicka här.

Big Brother har dragit igång igen! Ni har väl inte missat det antar jag? Själv har jag gått & väntat jag vet inte hur länge på att Big Brother ska komma tillbaka. ÄNTLIGEN säger jag bara! Det var på tiden. Kollar ni? Har ni någon favorit? Vem hatar ni? Vem älskar ni? Vem är snyggast?
Personligen så :är Gurkan min favorit. Jag avskyr Katerina & Tobias. Älskar Vanessa & Simon. & Rodney är snyggast. But thats just me.

Nu ska jag avsluta här & försöka dra med mig mams på OK för att hämta ut mitt paket från cdon. Spännande värre.

En banner som jag gjorde till mitt galleri på TDA. Im calling it RUDE!




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,