Your sweet moonbeam

The smell of you in every single dream I dream

Good evening, folks. Jag är själv förvånad över att jag faktiskt satte mig ner för att skriva ännu ett inlägg. PÅ EN & SAMMA DAG! Ett inlägg + ett inlägg = två inlägg! Whoah. Det är då länge sen det hände, eller håller ni inte med mig?

Anyhow, ligger i sängen & lyssnar på Glee musiken samtidigt som jag funderar på vad jag är sugen på att läsa i kväll. Började på Jealousy, del 3 i Strange Angels, i går kväll & den är bra. Nej, den är jädrans bra faktiskt. Men samtidigt så kliar det i fingrarna, hade velat börja läsa något annat också. Hämtade ju ut mitt paket från Cdon idag som innehöll del 5, 6, 7 & 8 av The Morganville Vampires samt en dubbelvolym med del 3 & 4 av The Mediator. Fick även hem en dubbelvolym med del 1 & 2 av The Mediator förra veckan, som jag inte har börjat läsa ännu. Dessutom fick jag hem Generation dead, kiss of life från SFbokhandeln, så vi kan väl kanske säga att jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag har lust att läsa.. Men jag får nog strunta i The Morganville Vampires för tillfället eftersom jag väntar på att få hem del 3 & 4 i serien som blev restnoterad av någon anledning trots att jag vet att dom fanns inne för dom skickade paketet samma kväll.. Så det var lite trist.
Egentligen så borde jag inte påbörja en till bok innan jag läst klart Jealousy, eftersom jag vet att jag inte kan koncentrera mig på nån av böckerna då. & då brukar dom bara bli liggande.

Har precis kikat klart Tron Legacy & jösses vad bra den var! Ska försöka skriva en review på den någon gång under helgen..

Nu ska jag fortsätta lyssna lite Glee musik & prata lite Photoshop med Mariam.

Night.




Tessie

BITTEN & SMITTEN!!!!!


2011-03-05
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,