Info & sitemap

Som ni kanske har märkt, så har det blivit en hel del förändringar här på bloggen sen den nya layouten kom upp. Mest hur allt är organiserat. För mig som har byggt upp sidan känns det redan mycket mer organiserat & städat, men jag kan förstå om det känns förvirrande för er - så jag ska förklara lite snabbt vad jag har gjort. 

Jag har bland annat lagt till en sitemap som innehåller allt ni behöver för att navigera er omkring på bloggen. Så här ser den ut; 

Nathalie
Info om mig. 

Contact
Du hittar all kontaktinformation här. 

Info
Info om sidan. 

Art
Mitt galleri.

Reviews
Filmer / tv & serier / böcker / musik.

Past
Arkiv & kategorier. 

Previous
Mina föregående layouter här på sidan. 

Links
Länkar till bloggar & sidor jag gillar. 

You
Grejer som du kan använda dig av. Bland annat gratisdesigner, bloggiconer osv.

Host
Alla bloggare som jag hostar samt info om hur du kan bli hostad hos mig.

Rules
Mina regler för användning av mina grejer som jag gjort. 

Disclaimer
Copyright & disclaimer. 

Credits
Länkar till sidor som har hjälpt mig när jag byggt upp min sida.

Eftersom jag har valt att rensa bort lite i menyn så att den ska se så städad ut som möjligt så har jag varit tvungen att lägga in länkar / tidigare arkiv / tags osv någon annanstans. Vars du hittar allting ser du här ovanför..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,