ten years later.

Så här skriver aftonbladet:

Misstankar om det gigantiska huset utanför Islamabad har funnits i ett år. I går tog sig en specialstyrka från Navy Seals in med helikoptrar. De hittade och dödade bin Ladin - som använde en kvinna som mänsklig sköld.

Wow. Usama Bin Ladin. Död. Det kom minst sagt som en chock måste jag säga. Personligen så trodde jag att han skulle dö av ålderdom eller någon freaky sjukdom. Men here we are. Jag & Tessa pratade om honom för endast någon dag sen när hon visade mig hans profil på FBIs most wanted lista.

11 september är en av dom värsta terroristattackerna i världshistorien, totalt dog 2977 människor den dagen. Usama bin Ladin är den terroristledaren som beordrade attacken mot USA. & nu är han död, det känns som en stor lättnad. Så länge han har varit på fri fot har man inte riktigt kunna glömma bort allt som hände den dagen & gå vidare. Förstå mig inte fel nu, den 11 september 2001 är en dag som aldrig kommer att bli bortglömd. Men, nu när han är borta är han inte längre något hot. Alla dom personer som fick sätta sitt liv & deras nära & kära har fått åtminstone lite upprättelse.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,