The return.



Handling
Elena kommer hem till en mardröm och upptäcker att farbror John har blivit attackerad - av hennes dubbelgångare Katherine & att Jeremy har för sökt ta sitt liv - med Annas blod i sitt system. Samtidigt på sjukhuset låter sig Sheriff Forbes tröstas av Matt, Bonnie & Damon medans hon väntar på att få höra om Caroline överlever. Efter ett minst sagt förvirrande samtal med Elena om gårdagens händelser är Damon den första att inse att Katherine är tillbaka. Katherines ankomst gör att Damon & Stefan hamnar i ett bråk, men dom bestämmer sig i alla fall för att ta reda på vad hon vill, varför hon är tillbaka & hur mycket av ett hot hon är mot personerna dom bryr sig om. Tyler, som fortfarande är chockad efter sin fars död, blir förvånad när hans farbror dyker upp för att trösta dom.

Mina tankar
Jag har inte sett det här avsnittet på jag vet inte hur länge, så det är nästan lika bra som första gången jag såg det. & jag måste säga... Jag älskar det!
Katherine är tillbaka, & hon är fortfarande samma manipulerande bitch som hon alltid har varit. I alla fall om man ska tro Stefan.
Damon var helt omedveten om att det var Katherine istället för Elena han kysste. eller så var han kanske medveten om det men han intalade sig själv att det var Elena bara för att han VILLE att det skulle vara Elena.
Jeremys självmords försök misslyckades. Vilken tur med tanke på att han inte längre har Anna att spendera evigheten med, som vampyr.
Katherine har roat sig medans alla andra kämpar med röran hon har lämnat efter sig. Hon har nämligen sprungit omkring & spelat Elena. Trots att både Damon & Stefan, & för att inte tala om Elena, vet att hon är tillbaka.
Damon berättade för Katherine att han vill vara med henne, att dom kan glömma bort allt som har hänt i det förflutna. Katherine however, berättade att hon aldrig älskade Damon. Det var istället Stefan hon älskde - & fortfarande älskar.
Damon tar ut sin hämnd på Elena för att hon också väljer Stefan framför honom, genom att ge sig på en av dom personerna hon älskar mest. Jeremy. Som tur var så hade han farbror Johns ring på sig när Damon bröt hans nacke, så han fortsatte inte vara död. Det, however, visste inte Damon om när han gjorde det.
Caroline för besök av ingen mindre än, just det, Katherine. & det är ingen trevlighetsvisit, hon har bestämmt sig för att lämna en liten present åt bröderna Salvatore - I form av Caroline som vampyr.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,