Bad moon rising.



Handling
Elena, Damon & Alaric tar en biltur till Duke University för att gå igenom Isobels forskning om det övernaturliga för att se om dom hittar några ledtrådar till mysteriet kring familjen Lockwood. Informationen dom lyckas gräva upp är mer skrämmande än dom hade kunnat förvänta sig.
Samtidigt försöker Stefan hjälpa Caroline att anpassa sig till sitt nya liv som vampyr. Han lyckas övertala en inte allt för villig Bonnie att lägga en förtrollning på en ring som ska göra att Caroline ska kunna vistas i solen utan att börja brinna.
Tyler blir allt mer & mer misstänksam mot Mason & sanningen om Mason är far more chockerande än han hade kunnat föreställa sig..

Mina tankar
Det var mycket Caroline & Tyler i det här avsnittet & det gillas skarpt. Jag tror att jag.. Möjligen.. Kan ha nämnt det förrut, men jag ÄLSKAR Caroline & Tyler. Jag är inte så förtjust i Matt, så länge han är med Caroline. Jag tycker absolut inte att dom ska vara tillsammans. Caroline ska vara med Tyler and thats that.
Jag gillar absolut inte hur Elena behandlar Damon. Okej, han dödade hennes bror. MEN han kom after all tillbaka till livet. Förvisso visste inte Damon om det när han dödade Jeremy, men det har absolut inte med saken att göra. Damon är alldeles för stilig för att bli behandlad på det viset.
Sanningen om Tylers farbror kom inte direkt som en chock. Dels för att jag har sett dom här avsnitten minst 20 gånger, men också för att jag misstänkte det när man fick veta att varken Tyler eller hans pappa var mänskliga.



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,