Hur kom du upp på mest besökta listan?

Eva frågar: Hur kom du upp på mest besökta listan? =)

Jag ska vara ärlig och säga att det här är en fråga som jag har ställt mig själv många gånger under dom senaste dagarna sen jag insåg att jag hamnat på blogg.se´s mest besökta lista. Jag har fortfarande svårt att förstå det, att just jag har hamnat där. Jag menar - JAG! Jag har ärligt talat inte gjort någonting alls för att hamna på mest besökta listan - för att få fler läsare. Jag har inte skrivit saker som provocerar, jag har inte kommenterat hos var och varannan bloggare. Jag har helt enkelt bara gjort mitt eget, det jag tycker om. Jag har börjat vara mer ärlig och öppen än jag var innan, och jag antar att det räckte.


lady kiba

Det kanske är det som gör att du hamnar på listen, genom att inte provocera! Det är kanske det som gör att du får flera besökare. :D

Sabina

Jag tror att du kom upp på listan för att du har gjort så många designer och gett till andra. Ja menar, jag lånade en design från designa din blogg som du hade gjort, sen så klickade jag på länken och kollade vem som hade gjort den, och det var du! Så jag tror att andra har hittat dig på samma sätt! :D ♥

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,