Blir så ledsen

Men lilla älskade vännen. ♥ Jag blir så himla ledsen i hjärtat av att se hur vissa människor behandlar sina djur. Som jag nämnt tidigare så bor världens finaste, gossigaste katt på våran gård och ägarna är hemska med honom. Dom låter honom aldrig komma in - vare sig det störtregnar eller snöar och han får sitta ute och frysa under nätterna. Nu när jag och mams kom hem satt han i våran farstu för att värma sig. Hade jag kunnat hade jag tagit in honom - men jag blir så fruktansvärt sjuk av katter.

Någon annan som vill ta hand om honom? (såg på kiruna.cc för ett tag sen att dom försöker hitta ett nytt hem åt honom)



Player X

Jag tål ärligt talat inte människor som behandlar sina djur illa...samma sak gäller med barn!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,