..

Jag börjar redan blir trött och klockan är inte ens nio. Mina osunda sovvanor börjar komma i kapp mig. Det blir en tidig kväll i kväll.




lina

exakt så är det! saknar old-Mcfly, det är så himla mycket glädje i dom låtarna. favorit albumet måste vara radio:ACTIVE dock, så fruktansvärt bra och jag gillade att dom gick mer åt det ''hårda'' hållet :) sen i alla intervjuer så sa som att alla skulle bli förvånade över det nya soundet, och det blev jaG! MINST SAGT ;)



jag såg ''jag saknar dig'' så fort den kom ut på bio. hade aldrig hört Ailucrash innan det, dumma mig. jag grät när jag hörde turn the tide, kanske den bästa filmmusiken ever.

så nu är jag en tok, och jag kan verkligen tänka mig att dom låter underbart live! Can't wait too see them! :D



jag är sååå taggad på säsong 7!! har inte tagit mig tiden till att se dom två avsnitten än, har varit så mycket nu! men gud vad jag längtar.

jag tyckte ändå att sista avsnittet på femte säsongen var ett värdigt avslut på serien, men shit vad glad jag blev när det kom en sjätte. nu kan jag inte bärga mig för att se vad som händer med Cas!



aw, thank you! jag gör detsamma :)!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,