Good night

Hej mina fina. Jag har precis varit & borstat tänderna, känns som att det börjar bli dags att krypa ner under täcker. Mariam har gått och lagt sig eftersom hon ska upp i morgon & Tessa har besök så henne lär jag inte höra någonting från förren på torsdag. Känner mig lite lagom dissad med andra ord. Men jag börjar faktiskt bli hyfsat trött så det kanske är lika bra att jag inte har någon anledning att stanna uppe då kanske jag lyckas komma i säng tidigare än vanligt. Tror dock att jag ska kika klart filmen jag slog igång tidigare under kvällen, Friday the 13th, det är ungefär 30 minuter kvar, innan jag går och lägger mig. Skulle egentligen vela se det nyaste avsnittet av Terra Nova också men jag tror inte att jag orkar, så det får helt enkelt vänta tills i morgon.
God natt på er ♥



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,