I´m moving fast while the world´s standing still..

..Creating wounds only I can heal.

Ibland vill jag bara lämna allting bakom mig och gå vidare. Lämna Kiruna och aldrig komma tillbaka. Lämna allting som påminner mig om det förflutna. Lämna alla människor som vet vad jag har gått igenom. Lämna allting och bara börja om på nytt. Men det är inte lätt. Det är inte lätt att bara lämna allt. Det finns dom som kan göra det. Jag är inte en av dom personerna. Jag har funderat på det. Jag funderar fortfarande på det ibland. Jag har kollat efter lägenheter. Jag har kollat upp olika skolor och utbildningar som jag hade kunna tänka mig att gå. Men sen är det något som tar stopp. Jag antar att jag inte är redo att lämna Kiruna. Trots att jag vill. 

Rafiki är en vis apa, vi borde lyssna på honom!
Adult Simba: I know what I have to do. But going back will mean facing my past. I've been running from it for so long.
[Rafiki hits Simba on the head with his stick]
Adult Simba: Ow! Jeez, what was that for?
Rafiki: It doesn't matter. It's in the past. [laughs]
Adult Simba: Yeah, but it still hurts.
Rafiki: Oh yes, the past can hurt. But the way I see it, you can either run from it, or... learn from it.



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,