Tävling!

Nu mina kära läsare, tycker jag att det är dags för en tävling! Läs nedan;

Du tävlar om;
En personlig design gjord av mig, precis som du vill ha den.

För att vara med och tävla;
Gilla det här inlägget på bloglovin´
Skriv en kommentar att du är med och tävlar.
Om du vill kan du skriva i kommentaren hur du vill ha designen om du vinner.

Tävlingen avslutas den 14 oktober & vinnaren presenteras någon gång under dagen.
Lycka till! ♥

AVSLUTAD!



Julia

För det första måste jag säga att det här är grymt snällt av dig, och jag hoppas att några vill delta i tävlingen!


2011-10-07
Julia

Duktig som jag är lyckas jag skicka iväg kommentaren innan den ens var klar. HAHA, typiskt mig. I alla fall.. Jag försöker skapa en egen design men lyckas nästan aldrig bli helt nöjd. Jag testar och gör så gott jag kan, men det brukar ändå sluta upp med att jag använder mig av en gratisdesign. Jag skulle gärna vilja ha en design som är JAG, och inte någon annan. Inte färgglad, för jag är inte så glad hela tiden som en del som känner mig tror. Jag vill ha en blogg som visar kreativitet, musik, livet och mycket mer.



Hehe, ja.. ^^' Pinsamt. Nej men, hur designen ser ut spelar inte så stor roll (men ett stort plus är ju det jag skrev ovan, absolut, och att bilderna kan vara antingen 500 eller 600 px breda!).



Som jag skr


2011-10-07
Sara

Hej jag har gillat inlägget på bloglovin nu!

sjukt snällt av dig att erbjuda detta..

i alla fall, jag önskar mig en design, som har med mig att göra. Musik tankar och lite allt möjligt, lite orealistisk header typ där du kan redigera och göra hur du vill.



Ja kram från mig! /Sara


2011-10-07
Elin

Sjukt fin blogg du har! Jag gillar folk som har egen smak :)

Jag är jätte gärna med i din tävling, jag följer dig via Bloglovin och har även gillat detta inlägg.



Mvh, Elin

Victoria

Hej ! För det första vill jag säga att du har en superfin blogg!! Kommer fortsätta följa den !! :)

Och jag har gillat inlägget på bloglovin !

Jag skulle vilja ha en design, som är färgglad. Mycket rosa och prickigt ! :) Och värkligen färgrik !! :)och Kanske nån systemkamera på header för jag älskar att fota !!

Kram :) ÄLSKAR bloggen !!


2011-10-08
Ebba

Jag vill hemskt gärna vinna en egen design, jag har i år och dar försökt med en egen, men det går inte! Det skulle betyda såååå mycket, så snälla! :(

therese

Hej! Jag vill jätte gärna vara med i din tävling och jag har gillat detta inlägg på blogloving, och hur jag vill ha just min bloggdesign nästan som desigen 'Don't be afraid to dream' gillar den sjukt mycke, fast lite större inlägg då och att den skulle se ut som min egen då, och just den! och ungefär nå sånt designen och gillar färgen också, men hoppas du förstår hur jag menar, har massa andra designer som jag gillar mycke som ser just ungefär ut som den du har gjort!



Hoppas du kan göra en åt mig, det skulle vara jätte snällt! skriv gärna tillbaka om du inte förstår eller om du undrar något mer om hur jag skulle vilja ha den, adda gärna min msn också! och hör av dig hur det blir med tävlingen



kram therese

ps. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG, DEN ÄR GRYM!

Tova

jag är gärna med och tävlar! Kram

FASHIONSEA

Jag är med!

emelie och sara

vi är med!

vi skulle vilja ha ugnefär som bilderna på designerna uppe men kanske bilder på oss! :)

kan berätta mer sen om vi vinner! :D

Rebecca - the diary

Jag är jätte gärna med och tävlar om design :)!

Jag har gillar ditt inlägg på bloglovin osså



Om jag hade vunnit hade jag velat ha en design liknande http://megapixlar.blogg.se design gillar headern annars i stuk som dem i bildeni detta inlägget :)

Yasmine

Jag är med! skulle jättegärna vilja ha en lite enkel design, ljusgrå/vit - är helt värdelös på att göra dom själv så skulle uppskatta det hur mycket som helst! någon söt header med text, bilder till kan jag visa dig ifall jag nu skulle vinna, kram!


2011-10-12
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,