.

Phew. Nya ios 5 kom i dag trots rykterna om att dom dragit fram releasedatumet, men det är inte det jag skriver phew åt. Jag skriver phew åt att det inte alls var lätt att uppdatera. Först tog det ungefär en timma att ladda ner den där uppdateringen, och när jag väl fått ner den gick det inte ens att installera den för att min Iphone inte gick att återställa. Sen efter ett bra tag lyckades jag få den återställd, men då fastnade den i återställningsläget i stället. Och efter det var jag praktiskt taget redo att lägga mig ner och stortjuta och skrika rakt ut.

Jag fick den installerad efter ett bra tag. Efter arga & panikslagna nästan-tårar. Men jag måste säga att det var värt det i slutändan. Dom har lagt till massa bra funktioner. Jag älskar iMessage! Jag och Tessa sitter och skriver till varandra, hon på sin ipod och jag på min iphone. Det är det bästa med iMessage - man kan skicka sms till varandra så länge man har en ios enhet - GRATIS!


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,