Ive dropped the mask. Im stepping out of the cast and trying something real.

God kväll. Känner mig mycket piggare nu, vilket är ganska typiskt med tanke på att det är dags att gå och lägga sig. Tog i alla fall itu med håret & fick det färgat idag. Så nu är det gjort, en sak mindre att göra i morgon. Skönt!
Har precis kollat klart Mumien, den gick på tv i kväll. Kan ni förstå att jag aldrig har sett den filmen förrut?! Har sett tvåan men aldrig ettan. & jag måste säga, den var faktiskt riktigt bra!
Nu ska jag kolla ett eller två avsnitt Roswell innan det är sovdags. Egentligen skulle jag behöva sova redan nu, men jag känner på mig att det är omöjligt. Ingen ide att ens försöka, jag kommer bara att bli irriterad & kliva upp om en timme eller två. Så då kan jag lika gärna ligga vaken & kolla serie tills jag känner mig trött.


Good night ♥



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,