Though the plot is thick, its falling brick by brick.

AiluCrash / What we are

Good God, Im tired! Jag hade planerat att skriva ännu en photoshop tutorial idag. & en bokrecension. Sen hade jag även tänkt baka tills i morgon. & städa. & färga håret. Men jag har inte orkat göra någonting av det. Tror inte att jag är helt frisk från min förkylning riktigt ännu. Ska nog försöka lägga mig lite tidigare idag med tanke på att jag måste stiga upp ganska så tidigt i morgon. Det är 30 & 40 års kalas här i släkten & vi måste åka hemifrån vid 12 tiden. Det ska föras smörgåstårtor & fika till moster. Det ska hämtas tårtor från Cafe Oscar. Det ska hämtas mackor från Cafe safari. & innan det ska jag hinna ta ut doggie, färga hår, duscha, göra mig vacker osv. & jag vet helt ärligt talat inte hur jag ska orka. Jag mår som sagt var inte allt för bra.

Nu säger jag god natt här. Kommer inte orka logga in på bloggen mer idag. ♥


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,