We are the last on earth

Hej fina ni. Det är söndag idag & jag känner mig så där lagom frisk & pigg, men jag är lika glad för det. Det finns ingen speciell anledning, jag känner mig bara glad idag. Lovely.

Idag har jag inte fått speciellt mycket gjort. Har varit iväg till mormor en sväng. Mams skulle klippa Prinsessan Leias (Mormors vovvsing) klor, men det gick inte allt för bra. Hon skriker så fort man kommer i närheten med klosaxen. Hon är värre än min Babalouie var - trodde inte det var möjligt!

Nu ska jag vila mitt lilla huvud innan det är dags för Smalte att gå ut. Efter det tänkte jag kolla det nyaste avsnittet av älskade Supernatural samt fortsätta med mitt Vampire Diaries maraton.

Ha en fin kväll ♥



My

Hej! Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig att göra en snabb, enkel (inte så avancerad) stilmall -design alltså? Och gratis.. jag kan lägga till dig på bloglovin och länka dig? Min blogg är fylld med åsikter och attityd, så det skulle vara något i stil med "fuck you.". Jag själv är väldigt dålig på sånt och skulle bara behöva en liten hjälp på traven. Tack så mycket :love:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,