Fredagsmys.

hej å hå alla mina damer och herrar, pojkar och flickor.


jag tror bestämt att det är fredag i dag. och jag har planerat in en hel myskväll framför tvn. fredagsmys med choklad, en stoooor påse nötter, ett helt paket glass och två komedi-filmer. deppig? nej inte alls, bara fruktansvärt uttråkad. filmerna för kvällen bli i alla fall camp rock och the boat that rocked. två lätta och roliga filmer. men först, ta ut hundarna. eller ja, hunden. eftersom det bara är balloo som är hemma.

dagen har varit helt okej. det har inte hänt så mycket. vaknade upp ur min underbara dröm där jag hade vunnit 60 000 ggr 3 på en trisslott, någon gång efter klockan 1. hade precis bokat mig en resa till london när mamma ringde och sa att pappa skulle sno med sig min smalte till vittangi eller vars det nu var dom skulle. hade ingen lust alls att släppa iväg honom. 

just nu sitter jag mest och slöar framför datorn och väntar på att ballo baloo vill gå ut. vill inte börja kolla filmen innan jag varit ute med honom, för det är inte så roligt att behöva pausa mitt i allt. men jag tror att det börjar blir dags för honom att rastas alldeles strax. han är van vid att gå ut någon gång vid nio.


Hanna

svar: Varsågod och tack så mycket! :D Vad gör du då?

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,