´

Sitter & lyssnar på Erik Grönwall just nu.




Karin

svar: om han är. <3



erik, <3

& jag försöker/försökte komma på hur man kommenterar, ;)

Karin

svar: nejdå, det är bara jag som är allmänt trögfattad. haha. det går nog bra, för alla andra att hitta hit.;)



det är bra att du ändrat uppfattning om honom, för han är brabra. :d



god jul. :d

Tessie

sv: Ja, eller hur :o vill så gärna läsa den men har inga pengar xD

Anonym

Haha, jag är alltid fattig xD men vi får hoppas :)


2009-12-23
Tessie

Känner igen mig så väl xD

Men nu öppnade jag ett brev från min mormor och fann 200 kr och 2 triss med en vinst på 25, så då kan jag köpa boken iallafall ;)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,