Everyones got troubles, thats the way the story goes.

Good morning & hello. Jag har precis tagit med doggsarna ut på deras morgonpromenad. Hur gick det nu med det där att vakna tidigare för doggsarnas skull, så att dom ska få gå ut lite tidigare än dom vanligen brukar få göra?! Det funkade i en vecka sen gick jag tillbaka till mina gamla rutiner. Vilket betyder att jag är vaken större delen av natten för att sen sova bort halva dagen. Not good. Not good. Jag skulle verkligen behöva försöka vända på dygnet & stiga upp tidigt. Jag menar, jag hinner knappt själv se dagsljuset här i Kiruna. Inte nu för att det stör mig speciellt mycket. Jag älskar den här tiden på året, när det är natt större delen av dygnet.

Tidigare idag klickade jag hem ett gratis presentkort på 150 kronor. Utan fraktavgift & allting. Hur härligt är inte det på en skala från ett till hundra?! Så kanske blir det lite mellandagsrea för mig i år. Om det nu hinner komma det vill säga.

Hoppas, hoppas. Cross my fingers.

Egentligen hade jag hoppats att det skulle hinna komma innan julafton, för jag behöver ett nytt fint Londonrött nagellack. Men icke då. Det hinner inte ens bli skickat innan julafton. Hade jag vetat det innan så hade jag väntat med att klicka hem presentkortet tills jag fått 250 kronor istället.

Idag ska jag försöka dra med mig mammsen upp på stan för att kolla lite julklappar. Inte nu för att jag vet om det är några julklappar kvar att köpa, men det är alltid mysigt att springa runt i affärer för att julshoppa.




Neha

Alltså jag bor ju själv i en lägenhet men ska hem till mina föräldrar i jul=)

Karin

sv: ja, det är mysigt med julkort. får bara hoppas att de kommer fram i tid. :)

Tessie

sv: YOU DID WHAt? vänta lite, har den gått på bio? xD

Tessie

JAsså, men jag gick aldrig på bio när jag var 6 år ;o

Tessie

sv: Yes ;)

Tessie

sv: visst är jag liten ;)

Tessie

Hahaha, den yngre generationen tar över! :D

Neha

Hehe okej, jag har aldrig varit i kiruna så jag vet inte hur det ser ut med lägenheter där^^

Karin

svar; jag undrar faktiskt hur hon orkat..



hur är det? jullov nu?

Michaela / Foto & Webbdesign

sv; ja verkligen! new moon <3 hahah!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,