Everytime I cry I`m right back where you wanted.

Good day. Jag har spenderat ett par timmar nu under för/ eftermiddagen i sängen med näsan i New moon boken. Hur underbar är den inte, speciellt på Engelska?! Jag kan läsa den hur många gånger som helst & har för länge, länge sedan tappat räkningen på exakt hur många gånger jag faktiskt har läst den. Fast jag hade dock velat se filmen igen, & hade det inte vart sista dagen i går så hade jag minsann tagit mig ännu en tur till bion för att se den. Men jag antar att jag får vänta ända tills den kommer ut på dvd.. Oh my, oh my. Hur ska jag klara det här?


Anonym

varför inte detta året? hahaha! önska dig ett göteborg besök :D tjata, hahaa XD du tjatade ju till dig till självaste London!


2009-12-16
Anonym

MSN, NATHALIE, MSN :D


2009-12-16
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,