Have yourslef a merry little christmas.

EGENTLIGEN SKULLE JAG BEHÖVA TA med mig doggsarna ut i snöstormen på för deras kvällspromenad, istället för att sitta här framför datorn & göra egentligen ingenting alls. Men jag känner inte för att lämna värmen. Inte ännu i vilket fall som helst. Så istället sitter jag då här & försöker få ihop ett litet litet inlägg innan jag måste ta ut dom. Ibland gillar jag bara inte att ha hundar. Alls. För hur fina & söta dom än är, & hur mycket jag än gillar dom så har jag ingen lust alls att gå ut i snöstormen & frysa baken av mig. Jag tror att jag har sagt det förrut, men jag kan lika gärna säga det igen.

 

IDAG HAR JAG INTE GJORT MYCKET ALLS. Har mest legat hemma i sängen med näsan nertryckt i en bok. Håller på med Breaking dawn just nu. Trots att det är en bra bok så är det den boken jag gillar minst i hela Twilight serien. Vet inte varför. Men det känns som att hon har överdrivit med allting i den boken. Ni som läst böckerna vet antagligen vad jag menar? Det känns inte som Twilight serien helt enkelt. & dessutom går jag fortfarande & önskar att hon ska välja Jacob istället för Edward. Vilka världsliga problem, huh? Jag har läst hela Twilight serien minst 15 gånger & trots att jag vet att det inte kommer att bli så, så hoppas jag ända lika mycket varenda gång jag läser den..


JAG SKULLE BEHÖVA GRÄVA FRAM KLÄDERNA SOM JAG
hade tänkt ha på mig i morgon, redan i kväll. Men jag vet inte om jag orkar det. Känner mig helt slut. Har inte sovit så bra i natt. Så går det när man lyckas somna mitt på dagen & sedan sova bort hela kvällen. Så jag tror nog att det får vänta till i morgon. Får väl stiga upp lite tidigare om inte annat.

MEN I VILKET FALL SOM HELST, nu ska jag försöka orka mig ut med doggsarna, helst innan Malte pinkar på golvet. & sen lär nog jag dra mig upp mot sängen för att läsa ett par timmar innan jag ska sova.

& förresten, god jul på er alla.




Tessie

Åh, d är det nog den :D vad bra, tack :D

Karin

svar: nej, inte iår. i år firade vi hos mormor&morfar. själv?



god jul (i efterskott)

& god fortsättning :D

Tessie

sv: du har första filmen, och det kan vara den jag såg lite av förut, är inte säker, det var så längesedan xD

Men den var bra :D känner igen den liiiiite.

Tack för hjälpen att hitta den btw :)

mariam

msn?=o


2009-12-27
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,