When words are not enough.

Good evening. Jag har precis kommit innanför dörren. Det är jäkligt kallt ute måste jag säga. 14 minusgrader, men kylfaktorn ligger på -20. Så det var inte speciellt trevligt att ta ut doggsarna på deras kvällspromenad i kväll. Till & med doggsarna kände av kylan mer än vanligt. Malte fick kramper & kröp ihop till en liten boll medans Baloo sprang omkring på ett ben. Stackrana.

Det är den 15 december idag. Tisdag den 15 december. Jag har varit på bio nu under kvällen. Med mammsen & hennes vän Marlene. Vi såg New moon. Här uppe i Kiruna ligger vi långt efter alla andra, så det är först nu den hade premiär här. Den 11e december tror jag det var. Filmen var helt UNDERBAR måste jag säga. Den var så fin & »typ vacker« för att citera Bella. Vet inte riktigt vad man kan säga om New moon. Den ABSOLUT bästa filmen jag sett under hela 2009. Den var till & med ännu bättre än första filmen, & det säger mycket skulle jag vilja säga.

Jag är bara så kär i filmen, jag skulle lätt kunna se den ännu en gång nu under kvällen. Jag är speachless & vet inte vad jag ska säga, så jag ska nog sluta prata strunt & gå upp och lägga mig med näsan i en bok i stället.. Någon som kan gissa vilken bok det kan tänkas bli? ♥♥♥




Anonym

ahahahahhaha räcker ut tungan fattar inte hur du kunde gå på den XD


2009-12-15
Amanda

Jaa, jag tycker också den var bättre än första! ;D Gryyyym ju! :)

Anonym

OMG! bor hon i PARTILLE? haha detta måste bara vara ödet! ni MÅSTE bara komma förbi, så kan du ju sova över här medans din mamsen umgås med sin vännina, mwhhaha!


2009-12-16
Anonym

men hur coolt är inte det? hahaha! vet du vad mamma sade? att om ni kom skulle det vara riktigt skojjigt o träffas XD världen e liten xD


2009-12-16
Anonym

åhh vad jag ÄLSKADE new moon. haha jag försöker få linda att gå med mig nu innan jag drar till sthlm. annars kommer jag ändå att se den i sthlm med tessie, men har stort behov att se den nu..clary vill ju se den men hon har sån fullbokat schema så det passar aldrig med tiderna..hon båda pluggar till sjuksköterska på högkolan OCH jobbar med hemtjänsten och de gamla, OCH går i kör och musikskola..där hon sjunger soprano och uppträder på dop, begravningar etc..spelar med orkestern..ja hela kittet..xD


2009-12-16
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,