November 21.

Lördag kväll. Jag har ännu inte fått tillbaka min älskade lilla dator. & jag börjar bli en aningen grinig & sur. Det har snart gått fem veckor sedan den  kraschade & pappa var in med den samma dag. Det är skandal tycker jag. För om man har blivit lovad att det ska ta omkring 3 veckor ska man inte behöva vänta hur länge som helst. & dessutom, eftersom det var så stora fel på den att dom måste skicka iväg den till ett helt annat företag för att dom inte kan fixa det, skulle det vara mycket billigare för dom att ge mig en ny dator. Men det verkar som att jag är den enda som ser det. Men om dom nu tycker att det är så roligt att laga datorer så hoppas jag att dom lagar vartenda litet fel som jag bad pappa ta upp. För annars kommer jag bara att gå in med den igen!


Just nu ligger jag & Malte the tax på soffan & gör mest ingenting. Det börjar snart bli dags för deras kvällspromenad, men jag försöker dra ut på det så länge som jag kan. Har ingen lust alls att gå ut i snöstormen. Eller ja, jag vet iofs inte om det är snöstorm längre, men det var det i morse & man kunde knappt ta sig fram.  Önskar att jag kunde få slippa ta ut dom för en gång skull.
I morse när jag var ute med doggsarna på deras morgonpromenad mötte vi en lite äldre man (som möjligen kan vara våran granne, men jag är inte helt hundra) som kom dragandes på en spark med en enorm julgran på. När han gick förbi såg jag att en liten pojke stod bak på sparken och styrde den samtidigt som han sjöng julsånger. Det tyckte jag var himla gulligt & jag vart genast på bra humör. För själv har jag gått & haft julkänslor i flera dagar nu.

För övrigt så har det inte hänt speciellt mycket idag. Har egentligen bara hunnit äta frukost, kolla mina mejl en snabbis & sen skulle jag ha läst en stund under förmiddagen men jag lyckades slockna. Inte så konstigt egentligen då jag inte har sovit speciellt bra under dom sista dagarna.
Förresten så hittade jag Hangmans curse på Ginza för endast 10 kronor. Är så lycklig då jag har försökt hitta den överallt utan att lyckas. Det fanns en version av den på cdwow för 99 kronor, men den filmen gick inte att spela här i sverige. Så vem bryr sig om det är hyrfilmsversionen?!

& god kväll förresten.




Neha

Då kanske det inte är så konstigt, jag har ändrat menyn=)

Neha

Ja jag har Firefox, kan du printscreena?=)

Neha

Hmm underligt för i mitt IE så ser det okej ut:S

Neha

Ligger den rätt nu?

Karin

sv. tack, att det är någon som inte tycker att jake inte är den snyggaste. :D paul (eller alex) är mycket snyggare. :D

Jessica

Svar: Tack! :) Vad bra att allt är bra med dig :D Med mig är allt också bra! :) Kramar

Karin

sv: har du inget photoshoop? hur står du ut? :)

Karin

sv. gud, jag fattar inte hur du klarar dig. jag har två. haha (a

Karin

sv: tyvärr, den ena ska in på lagning imorgon. internet fungerar inte. så det är ganska meningslös.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,