Saturday.

tjingelingeling allihopa. just nu sitter jag och förbereder mig mentalt på en hel kväll och en hel natt i mörker. jag vet att jag var glad igår över att det inte var förrens i kväll dom skulle slå av all ström, men sen kom jag att tänka på: vad i hela fridens namn ska jag göra hela kvällen utan ström?! hade det varit från klockan tre igår natt då hade det ju ialla fall varit dags att börja sova. men nej, nu ska dom slå av allting en lördagskväll klockan 11. vad tänker dom med? tänker dom alls? KORKSKALLAR! det här är ju bara för tragiskt alltså. fast lite mysigt är det. tänk er att det är alldeles kolmörkt överallt och en massa tända ljus!


i dag, den 10de oktober 2009, har det inte hänt speciellt mycket. känner mig riktigt sjuk om jag ska vara ärlig. har problem med bihålorna (heter det så?) så jag håller på att svimma av smärta varenda gång jag ställer mig upp. så jag har mest bara tagit det lugnt framför tvn. låg kvar i sängen till någon gång efter klockan 4. har egentligen bara hunnit äta frukost och baka två kladdkakor. skulle egentligen ha gjort det igår men orkade inte..




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,