Thursay.

tjingelingeling allihopa. jag har precis tagit med mig doggsarna ut på våran kvällspromenad. mitt under min serie! men det var en sån här härlig höstpromenad som man kan behöva ibland om man vill rensa tankarna. för höst är precis vad det är. under natten har det hunnit bli såpass varmt att praktiskt taget all snö har tinat bort. och värmen har hållt i sig hela dagen. det är först nu senare under kvällen det har börjar bli lite småkyligt. så nu har all den snö som tinat upp fryst på till ett täcke av is, vilket gjorde att jag höll på att bryta benen av mig.
när vi smög igenom skogen lyckades hundjäklen, smalte the tax, snurra íhop sitt koppel med ett jäkla träd med 20 grenar. så jag fick spendera en kvart (inte riktigt) med att försöka få loss honom från trädet, vilket inte var det enklaste då han trodde att han kunde föjla med mig när jag sprang runt trädet som en idiot! ;)

resten av kvällen ska spenderas framför tvn med choklad, chips och min serie, Hex.




Anna

sv; hon bestämde att jag skulle ta den =)

lycka till med ditt val.

Anonym

åh, tackar :)


2009-10-16
malin

åh, tackar :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,