Friday.

tjingeling allihopa. och god morgon på er. ni har ingen aning om hur länge jag har suttit här och försökt skrapa ihop ett litet, litet inlägg. i snart 2 timmar! men det är def. inte så enkelt som det kan verka, när man inte har det minsta inspiration kvar i kroppen. :S jag undrar vars den har försvunnit igen. jag som just hade fått den tillbaka.

just nu, förrutom att jag känner mig otroligt frustrerad över bristen på inspiration. ligger jag nerbäddad under täcket och kollar säsong två av Hex. det är riktigt länge sedan jag såg den sist, och jag har gått omkring i flera veckor och haft lust att se den. men det har bara inte blivit av förren nu. jag måste väl vara den segaste människan i världshistorien.

jag har varit vaken ett bra tag nu, faktiskt. det är ganska så omöjligt att sova i det här huset när lillebror sitter i rummet brevid och spelar HÖG musik samtidigt som han skriker och svär och slår i databordet.




moath

vilken fin blogg, verkligen! :thumbup:

Amanda

Jag håller också på att skriva en bok hehe :d , det tar ju lite tid men det är så roligt att skapa sin egna berättelse. Hur långt har du kommit och hur gör du när du får skrivtorka ?


2009-10-16 | http://apg.blogg.se/

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,