i´m getting tired of asking

this is the final time
so did i make you happy?
because you´ve cried an ocean
when theres a 1000 lines
about the way you smile
written in my mind
but every single word´s a lie.

pov, mcfly.

hej hej hallå hörrni. jag känner mig alldeles seg ihjärnan och trött och sjuk idag. det måste vara en sån här dag när precis allting bara blir fel, det känns som det i alla fall. eller så kan det kanske ha någonting att göra med att jag inte kunde somna förren någon gång efter 9 i morse? i alla fall så ligger jag nerbäddad under täcket och fryser, tycker synd om mig själv, lyssnar på älskade mcfly och äter choklad. eller åt choklad. den är slut nu.




Aysel Lale R

- haha kan förstå det :)


2009-10-07 | http://lales.blogg.se/

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,