Saturday.

tjingeling allihop. jag har precis kommit innanför dörren. tänkte slänga in ett litet, litet inlägg innan jag måste springa ner för att städa, laga mat och ta ut doggsarna på deras kvällspromenad. just nu ligger jag och svarar på kommentarer, det börjar väl bli dags att ta itu med det. jag väntar alltid alldeles för länge att dom som jag svarar inte ens kommer ihåg vad dom skrev från första början. jag ber om ursäkt. men ni förlåter väl mig? *blink blink blink*


jag vet att jag undviker att ta upp det ämnet som ni alla som känner mig förmodligen undrar över. men vad vill ni att jag ska säga? shit happens. man måste hitta ett sätt att hantera det och sedan gå vidare med sitt liv. vem vet, det kanske blir bättre så här?




Jinet - Cheerleading in my ♥

Fin blogg du har ! :)



Hur mår du då ?

Kram <3

:love:

Karin

svar: jo, kanske det. men erik känns som en person som är så härlig och glad, och kanske lite skojig av sig. och han har en bra röst.

danny är så för mig. han har en bra röst. men hans känns så jordnära när man ser honom i intervjuer. han skrattar, och är alltid glad och härlig. ja du vet.

mommo

svårt å säga nå om detta, men jag tror de kan bli till de bättre på sikt! å de tar lite tid med ångest å elände, för er alla! kram;(


2009-10-18
Karin

svar: vs bra! jo, men den har varit helt okej. själv?

Anonym

Så duktig du är.Fin blogg.Man kan inte designa själv på metrobloggen eller?

ps.vad handlar din bok du skriver on ?

Malin

SV: Haha jag kommer då inte se filmen, hatar skräckisar ^^

Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Heheh aa :s

Hitta på imorgon dåh sötnos ? :)

Kram ! <3

elena

Det står ju att du göär bloggdesigner gratis... skulle du kunna kontakta mig om du skulle villa gör aen åt mig ...

Carro

Menar du mina böcker? :) Jag har väntat på dom och t.o.m glömt bort vilka det är du har. :P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,