Where would we be if we couldnt dream?

tjingeling i natten allihopa. jag har precis slagit igång den nyaste harry potter filmen, fast nu är den visserligen pausad. jag vet inte varför jag alltid gör samma sak varenda gång, får en två timmars lång film att bli fyra timmar.  en ovana antar jag. men jag känner mig så himla rastlös denna natten. det gör jag visserligen större delen av nätterna under veckan, men det gör det inte mindre frustrerande för det!

dagen har varit en typisk söndag. det har inte hänt mycket, men det gör absolut ingenting alls! är dock fortfarande lite sur över att jag missade säsongstarten av gossip girl. trots att jag ca en timme innan den började satt nere i köket och sa åt min kära mor: gossip girl börjar ju idag igen. du får inte missa den. jaja, så kan det gå. men som tur är så går den i repris någon gång under morgondagen. tror jag i alla fall. den brukar alltid göra det.

nej, nu är det slut med meningslöst babblande från min sida. kände mig tvingad att skriva åtminstone ett inlägg innan jag går och lägger mig.


god natt på er.


note to self:
skriva en lista över saker som jag undrar över innan nästa möte med syon (?) på skolan.
möjligen skriva ett par reviews trots att jag inte har någon aning om när dom ska vara inlämnade.
göra bloggdesigner åt två personer. 
lämna tillbaka böckerna till moster som jag haft i över ett år.




Neha

Jag tror aldrig jag sett gossipgirl

Carro

Snygg blogg! riktigt snygg design:)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,